Kunskapens hus!

(null)

Finare byggnad får man leta efter och inramningen just nu går inte av för hackor den heller! Kunskapens hus är ett lärcentrum för all möjlig vuxenutbildning och här finns verkligen möjligheter! Jag och Jörgen har tillgång till det här huset i och med våra studier och här finns allt vi behöver; datorer med bra uppkoppling, skrivare, kopiator, skanner vid behov, grupprum, tentarum mm. 

(null)

Varje tisdag kväll hittar ni mig här på Kunskapens hus under den här terminen, då har jag nämligen föreläsning i en av mina kurser. Jörgen är här lite mer oregelbundet. Det är otroligt fint att ha möjligheten att gå hit och plugga! 

Kram Charlotte




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin byggnad verkligen. Och fint med sol numera. Vad pluggar du? Kram c

2019-01-30 @ 11:28:37
Postat av: Anonym

Toppen!!

Kram
Anne Mai

Svar: 👍 Kram Charlotte
pausknappen.blogg.se

2019-02-04 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0